طراحی بسته بندی نخ میکروبیلدینگ تاتو ابرو

عنوان ها

انتخاب رنگ محصول

استفاده از رنگ مشکی و سفید برای نخ میکروبلیدینگ یونیک شو، کارایی آن را دوچندان می‌کند. خطوط مشکی این محصول، با وضوح کامل روی پوست قابل مشاهده است و به متخصصان تاتو ابرو کمک می‌کنند تا با دقت و ظرافت بیشتری، ابروهایی بی‌نقص و قرینه را برای مشتریان خود خلق کنند.

طراحی بسته‌ بندی مدرن، ساده

طراحی بسته ‌بندی نخ میکروبلیدینگ یونیک شو نیز با ظرافت و دقت تمام انجام شده است. این محصول با توجه به اصول شید کالر‌ها (استفاده از یک تک رنگ کروماتیک در کنار آکروماتیک‌های تیره) بود که باعث برجسته شدن محصول در کنار دیگر رقیب‌های خود می‌گردید. این استراتژی طراحی، حاصل تحقیقات و تحلیل‌های دقیق تیم طراحی استودیو بالی است و ظاهری شیک و حرفه‌ای به این محصول بخشیده است.

ابزار حرفه‌ای برای متخصصان تاتو ابرو

نخ میکروبلیدینگ یونیک شو با ظرافت و دقت بی‌نظیر و جنس با دوام، کارایی و ماندگاری بالا، و طراحی مدرن و جذاب، انتخابی ایده‌آل برای متخصصان تاتو ابرو است که به دنبال خلق ابروهایی جذاب و طبیعی برای مشتریان خود هستند.

مفهوم در بسته بندی محصول

در طراحی بسته‌ بندی نخ میکروبلیدینگ یونیک شو، ظرافت و دقت در کنار خلاقیت حرف اول را می‌زنند. در قسمت مهم بسته ‌بندی، از خطوط منحنی مارپیچ استفاده شده است که به طور ظریف و هوشمندانه، تداعی‌کننده “نخ” و کارایی این محصول هستند. این نماد مارپیچ، به عنوان پترن در تمامی قسمت‌های دیزاین‌ محصول به کار رفته و انسجام و یکپارچگی بصری را به ارمغان آورده است.

چرا حرکت مارپیچ؟

مارپیچ، نمادی از رمز و راز و زیبایی است. استفاده از این نشان در بسته‌ بندی، به جذابیت و چشم‌نوازی آن اضافه می‌کند و توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند.

پست های اخیر

Baly Agency

Baly Agency

آژانس بالی جای است که خلاقیت و عملکرد ارتباط مستقیم با یکدیگر دارند و این امر حرکت روبه جلو دارد. حوزه فعالیت ما در حیطه طراحی بسته بندی، طراحی هویت بصری برند، طراحی وبسایت و تولید انیمیشن است.

تمام پست ها

2 دیدگاه. Leave new

  • آیا این محصول داخل ایران هم فروش داره؟ من برای کارم سرچ کردم به صفحه شما برخوردم، لطفا اگر هست، خبر بدید 🙏🏽

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed