طراحی هویت بصری برند پیونکس

تاریخ انتشار: اکتبر 26, 2023

طراحی هویت بصری برند | Design a visual brand identity

برند پیونکس | Peonx brand

درباره برند پیونکس​

About PEONX Brand

برند PEONX در حوزه محصولات مراقبت از پوست، مو و زیبایی فعال است. این برند در ابتدا نیاز به لوگویی داشت که ترکیبی از فارسی و انگلیسی و البته طراحی نماد باشد. PEONX یک کلمه ترکیبی است که مخفف محصولات، سلامت، آنلاین و یکی از حروف به نام شخصی است که مالک برند PEONX است. هدف برند PEONX ارائه محصولات موثر با قیمت مناسب، کیفیت بالا و البته با گارانتی است.

Play Video

مفهوم نماد

Signs Concept

ما به دنبال طراحی نمادی بودیم که نمایانگر مفهوم شفا باشد. به گفته مدیر هنری پروژه، لوگوی این برند باید واضح، ساده و بیش از حد پیچیده نباشد. نماد بومیان آمریکا زمانی به معنای شفا و پیوند مجدد با طبیعت بود. این نماد توسط شمن‌ها نیز استفاده می‌شد. شمن‌ها فکر می‌کردند که نماد دست، جادوی قوی دارد. دست شمن یا دست شفا دهنده، یک نماد سنتی است که هم به معنی شفا و هم محافظت است. این امر برای ما الهام بخش بود و ما آن را در عنصر مرکزی لوگو گنجاندیم.

شعار برند

Tagline

اگر به دنبال سلامتی هستید از وب سایت PEONX دیدن کنید. اطلاعات این وبسایت با ایجاد محصولات گیاهی مفید و ارائه محتوای رایگان، به سلامت همگان کمک می کند. آژانس بالی برای PEONX، یک شعار ایجاد کرد که بسیار مرتبط با خط کسب و کار شرکت بود. پس از تعامل مخاطب با برند، آنها متوجه می‌شوند که مفهوم این شعار چیست. شعار برند اینگونه تعریف شد: “وقتی روح با سلامتی ملاقات می کند …” بعد از نمایش این شعار به مشتری، آنها تایید خود را اعلام کردند و ما از این شعار استفاده کردیم.

ساختار تایپوگرافی

Typography structure

لوگوی انگلیسی به صورت یک تایپ فیس با استفاده از فونت «سینزل دکوراتیو» طراحی شد تا از لحاظ بصری تایپوگرافی انگلیسی و فارسی را یکسان کند.

چالش ها

Challenges

فرآیند ایجاد تایپوگرافی لوگوی انگلیسی ساده بود. بخش دشوار این بود که چگونه تایپوگرافی فارسی را در بدنه تایپوگرافی انگلیسی بگنجانیم. ایجاد تناسب مسئله ما بود. بین هر حرف، به ویژه حرف‌های پایانی در متن فارسی که منظور س فارسی است.

ساختار کلی برند

Brand structure

در ادامه طراحی هویت بصری برند پیونکس، طراحی بسته بندی محصولات مراقب از پوست Peonx، ترکیب‌ بندی لوگو و رنگ سازمانی برند را طراحی نموده‌ایم که در ادامه می‌توانید تصاویر آنها را ملاحظه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed