بسته بندی ژل شستشو صورت (فیس واش)

عنوان ها

طراحی جعبه فیس واش رویال

هدف

هدف از طراحی بسته ‌بندی ژل شستشوی صورت رویال، حفظ سادگی و یکپارچگی با هویت برند بود. در عین حال، بایستی تمایزی آشکار بین این محصول و سایر محصولات رویال وجود می‌داشت تا به راحتی قابل تشخیص باشد.

هویت برند

در تمام المان‌های بسته ‌بندی ژل شستشو صورت، از جمله رنگ‌ها، فونت‌ها و فرمها، به هویت بصری برند رویال وفادار بوده‌ایم.

قانون سلسله مراتب

با استفاده از اصل “سلسله مراتب” در گرافیک، عناصری مانند عنوان محصول، نوع پوست و ایکونهای مخصوص را به گونه‌ای چیدمان و رنگ‌آمیزی کرده‌ایم که توجه مخاطب در ابتدا به نام محصول جلب شود و سپس اطلاعات دیگر به ترتیب اهمیت به چشم بیایند.

استراتژی دیزاین

برای حل مسئله “شباهت ظاهری” بسته ‌بندی‌های ژل شستشو و جلوگیری از سردرگمی مشتریان و انبارداران و ارسال کنندگان، از راهکارهای زیر استفاده شده است:

رنگ ‌بندی درب جعبه‌ها

برای هر3 نوع پوست خشک، ترکیبی و چرب یک رنگ تعریف کردیم و در طراحی جعبه از آن استفاده کردیم.

ایکون مخصوص

علامتی ساده و گویا برای هر نوع پوست طراحی شده و در قسمت مجاور بسته ‌بندی به وضوح قابل مشاهده است.

قالب برش جعبه

برشی ساده در قسمت جلویی بسته ‌بندی طراحی شده که به تمایز هر محصول کمک می‌کند. این برش باعث میشود که از نگاه روبرو به محصول تشخیص دهیم که این محصول برای چه نوع پوستی است.

ویژگی‌های چاپ

برای اینکه جعبه ظاهری خاص داشته باشد از ویژگیهای چاپ مثل طلاکوب و اِمباس برجسته و لاک برای بسته بندی استفاده کردیم تا جذابیت آن دوچندان شود.

کاهش ضایعات و بهینه‌سازی هزینه‌ها

با برنامه‌ریزی دقیق، آژانس خلاق بالی توانست قسمت‌های تکرارشونده مانند کلونی زنبور عسل (قسمت برجسته یا اِمباس) و فرم بطری (طلاکوب) محصول را به گونه‌ای طراحی کند که برای هر سه نوع ژل شستشو قابل استفاده باشد. این امر به کاهش ضایعات و صرفه‌جویی در هزینه‌های چاپ کمک شایانی کرده است.

نتیجه: طراحی جدید بسته ‌بندی ژل شستشوی صورت رویال، نمونه‌ای از نوآوری در عین حفظ هویت برند و توجه به صرفه اقتصادی است. این طراحی با تمایز واضح بین محصولات، ارائه اطلاعات لازم به مشتری و زیبایی ظاهری، تجربه خریدی مطلوب را رقم می‌زند. آژانس بالی مفتخر است که با ارائه راه‌حل‌های خلاقانه و متناسب با نیاز مشتریان، در ارتقای سطح کیفی محصولات و برندهای ایرانی نقشی موثر ایفا کند.
آژانس بالی مفتخر است که با ارائه راه‌حل‌های خلاقانه و متناسب با نیاز مشتریان، در ارتقای سطح کیفی محصولات و برندهای ایرانی نقشی موثر ایفا کند.

پست های اخیر

Baly Agency

Baly Agency

آژانس بالی جای است که خلاقیت و عملکرد ارتباط مستقیم با یکدیگر دارند و این امر حرکت روبه جلو دارد. حوزه فعالیت ما در حیطه طراحی بسته بندی، طراحی هویت بصری برند، طراحی وبسایت و تولید انیمیشن است.

تمام پست ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed