طراحی بسته بندی آبنبات Dent Crush

عنوان ها

بسته بندی جدید آبنبات مغزدار کراش

بسته ‌بندی محصولات برند کراش خیلی جذاب و پرانرژیه. روی هر بسته، رنگ‌های شاد و گیرا به چشم می‌خوره که هر کدومشون یه طعم خاص رو نشون می‌ده. مثلاً رنگ‌های تند و تیز مثل نارنجی، حس طعم مرکبات ترش رو به آدم می‌ده، یا رنگ‌های تیره‌تر، طعم شیرین و شور لیکوریس (شیرین‌بیان) رو تداعی می‌کنن. نگاه کردن به این بسته ‌بندی‌ ها، یه جور تجربه دیداری لذت‌بخشه برای چشم‌های ما !

تحلیل بسته بندی جدید آبنبات Crush

البته، این موضوع فقط به رنگ‌ها مربوط نمیشه، بلکه تجربه کلی مهمه. طراحی شامل تصاویر شاد و الگوهای پرانرژیه که حس خوشحالی و انتظار را در شما بیدار می‌کنه. چه دنبال آب‌نباتی برای خوشبو کردن دهانتان باشید یا بخواهید هوس شیرینی‌جات را برطرف کنید، بسته ‌بندی مقدمه‌ای برای یک ماجراجویی لذت‌بخش در طعم است.

تمرکز طراحی بسته بندی آبنبات کراش روی خود محصول بوده، یعنی با برجسته کردن آبنبات و مغز آن، مصرف کننده خیلی سریع متوجه این موضوع میشه که درون این جعبه چه چیزی میتونه باشه؟، و البته تکنیک های چاپ هم خیلی به این موضوع کمک کرده که آب نبات و نام محصول چشم نوازتر باشد، مثل تکنیک اِمباس (نوعی برجسته سازی که توسط کلیشه نر و ماده انجام میشود).

به طور کلی این برند بسته بندی خود را طبق اصول طراحی کرده و نکاتی که باید در طراحی بسته بندی مواد غذایی و خوراکی رعایت می‌شده را رعایت کرده‌اند. قبلاً در مقالات آژانس بالی در مورد 14 اشتباه رایج در بسته بندی محصول صحبت شده که نکات بسیار مهمی در مورد طراحی بسته بندی محصولات گفتیم، برای آگاهی بیشتر روی نوشته را لمس کنید و مطالعه کنید.

جدیداً بسته ‌بندی جدید این برند نه تنها زیباست بلکه هم کاربردی و کاربرپسندِ. طراحی شامل اطلاعات محصولی آسان قابل خواندن هستش که برای مصرف‌کنندگان آسونه تا طعم‌های مورد علاقه خودشون را شناسایی کنند و مزایای انتخاب بدون قند را درک کنند. این رویکرد موفقیت‌آمیز بوده، با عرضه بسته‌ بندی جدید برای آبنبات‌های Dent Crush که نه تنها چشم را به خود جلب می‌کنه بلکه فروش‌ها را نیز به طور قابل توجه افزایش داده.

خب، اگه تا حالا طرفدار دنت کراش بودی یا برای اولین بار داری این آبنبات ها را میبینی، دعوتت می‌کنیم که لذت طراحی جدید بسته‌ بندی رو تجربه کنی. آماده باش که آرزوهاتو برآورده کنی و شیرینی لذت بخش بدون قند رو مثل هیچ وقت قبل احساس کنی!

کشور: نروژ


مشتری: Dent Crush، برینیلد


تیم: اینا بروتن (Ina Bråthen)، الکساندرا کلوستر(Alexandra Kloster)، ریدار اوکساویک (Reidar Oksavik)


طراحی شده در آژانس KeepOslo: یک استودیو طراحی در شهر اُسلو، پایتخت نروژه هستش. این تیم خیلی خوب در طراحی برند، استراتژی و بسته بندی خلاق هستند. مشتریاشون از استارت آپ های کوچیک تا شرکت های بزرگ هستند. اگه دنبال اطلاعات بیشتری هستید یا سوال خاصی دارید، می‌تونید وبسایت شون رو چک کنید.

پست های اخیر

Baly Agency

Baly Agency

آژانس بالی جای است که خلاقیت و عملکرد ارتباط مستقیم با یکدیگر دارند و این امر حرکت روبه جلو دارد. حوزه فعالیت ما در حیطه طراحی بسته بندی، طراحی هویت بصری برند، طراحی وبسایت و تولید انیمیشن تبلیغاتی است.

تمام پست ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed