محصولات آرایشی مردانه The Fellowship

برند "The Fellowship"، که تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی مردانه است، به تازگی بسته‌ بندی و هویت جدیدی برای خود انتخاب کرده است. این تغییرات توسط آژانس طراحی "Free The Birds" انجام شده که شیوه‌ای نوآورانه و متفاوت را در پیش گرفته است. در ادامه این مقاله از آژانس بالی، نگاهی دقیق‌تر به دیدگاه‌های تولیدکننده و آژانس طراحی خواهیم داشت.

عنوان ها

بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی فلوشیپ

آژانسی در لندن به نام Free The Birds، بسته‌ بندی محصولات آرایشی مردانه The Fellowship و هویت برند آن را طراحی کرده است. اندرو کوپر و دانکن موریس، که هر دو در کار مدلینگ و بازاریابی هستند، که این برند را بنا نهاده‌اند تا دیدگاه‌های قدیمی در مورد مردانگی را به چالش بکشند و دیدگاه افراد و مصرف کننده ها را تغییر دهند، به همین خاطر طراحی بسته بندی محصولات خود را با رویکردی جدید معرفی کرده‌اند.

آژانس Free The Birds

این آژانس دیزاین برای نشان دادن اهداف بورسیه‌های خود، از رنگ چارتروز استفاده کرده است (چارتروز: طیف رنگی چارتروز به رنگ‌هایی از طیف زرد تا سبز متمایل است که در بین این دو رنگ قرار می‌گیرند. این رنگ به خاطر شراب چارتروز که در فرانسه تولید می‌شود و دارای همین رنگ است، نام‌گذاری شده است).

این رنگ با رنگ‌های تیره و سنگین سنتی که معمولاً در این زمینه دیده می‌شوند، متفاوت است. در گذشته، بسته بندی محصولات آرایشی مردانه معمولاً به رنگ‌های تیره مثل خاکستری، سیاه و قهوه‌ای بودند. اما اکنون نگرش‌ها به مردانه بودن دارد تغییر می‌کند و این تغییر، تصورات ما را درباره رنگ‌هایی که برای مردان مناسب است نیز دگرگون می‌سازد.

نیک واس از شرکت Free The Birds می‌گوید که آنها رنگ‌های روشن و جذابی را برای نشان دادن حس نوآوری و جلب توجه سریع مشتریان انتخاب کرده‌اند. این کار برای برندهای جدید که می‌خواهند در بازار رقابت کنند، خیلی مهم است.
در ماه‌های اخیر، برند “فلوشیپ” با معرفی محصول جدید خود به نام “کیت بنیان‌گذاران ضروری”، رونمایی کرد. این کیت شامل: شامپویی با فرمولاسیون پیشرفته که هم برای موهای خشک و هم برای موهای چرب مناسب است، نرم‌کننده مویی که با استفاده از عصاره‌های طبیعی تهیه شده و به موها لطافت و درخشندگی می‌بخشد، صابون بدنی که با PH متعادل، پوست را تمیز و مرطوب نگه می‌دارد، و کرم مرطوب‌کننده‌ای که با استفاده از مواد مغذی و ویتامین‌ها، پوست را نرم و شاداب می‌کند، است.
محصولات آرایشی مردانه The Fellowship، برچسب‌هایی با اطلاعات کلیدی دارد که روی یک پس‌زمینه سفید و ساده قرار گرفته‌اند. این برچسب‌ها به شکل نشانه برابری هستند که از حرف F بهره گرفته است و ارزش‌های مهم برند را نشان می‌دهند. همچنین، استفاده از رنگ‌های روشن و متفاوت باعث می‌شود که محصولات این برند جدید و جذاب به نظر برسند و سریعاً توجه مشتریان را جلب کنند، که این برای برندهای تازه‌کار خیلی مهم است.
نتیجه گیری: دیدگاه‌های ما درباره مرد بودن در حال تغییر می‌باشند و این تغییر باعث شده که نگاه همه ما انسان ها به رنگ‌ها هم فرق کند. قبلاً در محصولات مردانه بیشتر رنگ‌های تیره مثل خاکستری، سیاه و قهوه‌ای استفاده پر کاربرد بود (البته در حال حاضر هم وجود دارد)، ولی حالا زمانش رسیده که از این الگو فاصله بگیریم و تنوع بیشتری به محصولات خود بدهیم و متمایز باشیم.
Packaging and Brand Identity Design Of The Fellowship Designed by: Free The Birds by Chris Zawada

پست های اخیر

Baly Agency

Baly Agency

آژانس بالی جای است که خلاقیت و عملکرد ارتباط مستقیم با یکدیگر دارند و این امر حرکت روبه جلو دارد. حوزه فعالیت ما در حیطه طراحی بسته بندی، طراحی هویت بصری برند، طراحی وبسایت و تولید انیمیشن تبلیغاتی است.

تمام پست ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed