بسته بندی کرم اسپرولینا

عنوان ها

روند طراحی محصول کرم اسپرولینا

چرا رنگ مشکی برای بسته بندی کرم اسپرولینا انتخابی هوشمندانه بود؟

اولین چیزی که بسته بندی این برند را در میان بسته بندی کرم‌های دیگر متمایز می‌کند، رنگ آن است. بالغ بر 70% از بسته بندی‌های موجود در بازار که حاوی اسپیرولینا هستند از رنگ‌های آبی و سبز استفاده کرده‌اند. اما استراتژی آژانس بالی برای طراحی بسته بندی خلاق این محصول انتخاب رنگ مشکی در بسته بندی بود که باعث توجه مخاطبان شد.

نگاه لوکس و مجلل

استفاده از رنگ مشکی در بسته بندی کرم اسپرولینا، حس لوکس بودن و متمایز بودن را به محصول القا می کند. انگار که این کرم، راز جوانی و زیبایی جاودانه را در دل خود جای داده است که البته این حس به مخاطب نیز القا می‌شود.

مدرن و امروزی

برای اینکه محصول با مخاطب امروزی ارتباط برقرار کند رنگ مشکی را در بسته بندی کرم اسپرولینا استفاده شده تا به این محصول ظاهری مدرن و به روز بدهد، چرا که این رنگ با سلیقه افراد در هر سنی سازگار است.

در انتها باید گفت که مشکی رنگی ساده و مینیمالیستی است که به ظرافت در طراحی بسته بندی کرم اسپرولینا اضافه می‌کرد.

یکپارچگی در دیزاین بسته بندی کرم اسپرولینا

ما به دنبال یکپارچگی و اتحاد در عناصر بودیم. بنابراین، از تکنیک های چاپ برای افزودن عمق و بعد به بسته بندی استفاده کردیم تا در کنار طراحی اقدام ما منحصربه فرد باشد.

حاشیه ساده

با استفاده از تکنیک هات استامپ یا طلاکوب (Gold Foil Block)، یک حاشیه ی ظریف و چشم نواز دور تا دور محصول طراحی کردیم. این حاشیه طلایی، کنترانس زیبا با رنگ مشکی ایجاد می کند و درنهایت باعث جلب توجه مخاطب هدف می‌شود.

تکنیک چاپ

در ساید دیگر جعبه، از تکنیک یووی موضعی (Varnishe) استفاده کردیم. این تکنیک، طرح جلبک دریایی را به شکل طلاکوب و هم به شکل یووی موضعی به نمایش می گذارد و بازی نور و سایه ایجاد می کند. این رویکرد، به جذابیت و چشم نوازی بسته بندی می افزاید.

نتیجه

بسته بندی اولین چیزی است که مشتریان با آن روبرو می شوند. بنابراین، طراحی بسته بندی جذاب و منحصر به فرد می تواند نقشی کلیدی در جلب مخاطبان هدف و افزایش فروش محصولات شما داشته باشد.

پست های اخیر

Baly Agency

Baly Agency

آژانس بالی جای است که خلاقیت و عملکرد ارتباط مستقیم با یکدیگر دارند و این امر حرکت روبه جلو دارد. حوزه فعالیت ما در حیطه طراحی بسته بندی، طراحی هویت بصری برند، طراحی وبسایت و تولید انیمیشن است.

تمام پست ها

2 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed