بسته بندی کرم تیوپی آبرسان و جوانساز رویال

عنوان ها

روند بسته بندی کرم آبرسان و جوانساز رویال

کرم تیوپی ژل رویال، جدیدترین عضو خانواده‌ی آواطب است. بسته بندی کرم تیوپی ژل رویال در راستای حفظ هویت بصری و انسجام برند، بایستی با ظرافت و دقت بالا درون چارچوب طراحی می‌شد چرا که قبل از آن، محصولات دیگری هم وجود داشت که حاوی ژل رویال بوده‌اند و حفظ هماهنگی در آنها مهم بود. چالش ما در آژانس بالی این بود که این هویت و همخوانی را در تمامی محصولات حفظ کنیم.

حالا همه‌ی بسته بندی محصولات ژل رویال، در کنار هم زیباتر به نظر می رسند و شما به راحتی می توانید آنها را از بقیه‌ی محصولات در قفسه ی فروشگاه و سایت‌های آنلاین فروش تشخیص بدهید.

جعبه کرم آبرسان و کرم جوانساز


برخلاف بسیاری از برندها که در ایران کرم تیوپی را بدون جعبه عرضه می‌کنند و فقط از روش شیرینگ به عنوان پلمپ استفاده می‌کنند، برند آواطب به دلیل احترام به مشتریان خود، همواره بر ارائه ی محصولاتی با ظاهری شیک و بهداشتی تأکید دارد.
این تمایز، الهام بخش استفاده از جعبه برای هر دو محصول کرم آبرسان و کرم جوانساز رویال بود. ما با اشتیاق فراوان، کار طراحی این جعبه ها را آغاز کردیم.

شاید علاقه داشته باشید 5 محصول دیگر ژل رویال را ملاحظه کنید که چطور طراحی شده‌اند : بسته بندی مکمل ژل رویال | بسته بندی ژل شستشو صورت | طراحی لیبل لوسیون ژل رویال | طراحی بسته بندی شامپو ژل رویال و طراحی بسته بندی کرم ضد لک رویال .

مفهوم بسته بندی خلاقانه کرم تیوپی رویال


کرم تیوپی ژل رویال، علاوه بر محتوای ارزشمند خود، با بسته بندی خلاقانه و چشم نوازش که توسط آژانس دیزاین بالی طراحی شده، نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. بسته بندی کرم تیوپی آبرسان و کرم تیوپی جوانساز پوست، هر کدام دارای نمادی است که کاربرد محصول را به شکل انتزاعی نمایش می‌دهد و به زیبایی هرچه تمام تر، اصالت و ارزش این محصول را به نمایش می گذارد.

ایده ی اصلی

ایده ی اصلی ما برای طراحی جعبه و تیوپ کرم، استفاده از یک نشان انتزاعی برای نمایش کاربرد هر محصول و حفظ شباهت ظاهری هر دو بسته بندی بود.

اجرا

خوشبختانه با طراحی خلاقانه ی عناصر، توانستیم به این هدف دست پیدا کنیم. به طوری که فقط عناوین، نمادها و رنگ ها در جعبه ی هر دو محصول تغییر یافت و هویت بصری کلی آنها حفظ شد.

مفهوم نمادها در تیوپ کرم و جعبه آن

برای نمایش کرم آبرسان، از سه خط منحنی شبیه به موج دریا استفاده کردیم که تداعی کننده ی طراوت و آبرسانی است.
در طراحی جعبه ی کرم جوانساز، از همان فرم موج استفاده شد، اما به گونه ای که تداعی کننده ی کلاژن سازی و جوانسازی پوست باشد و تکثیر سلولی را نشان دهد. با این روش، توانستیم دو بسته بندی زیبا و هماهنگ برای کرم های آبرسان و جوانساز آواطب طراحی کنیم که به وضوح کاربرد هر محصول را به مخاطب نشان می دهد.

تولید


با هدف کاهش ضایعات و بهینه سازی بودجه‌ی شرکت، تصمیم گرفتیم جعبه ها را به صورت تک رنگ طراحی کنیم تا در چاپ از رنگ‌های ساختگی (چاپ با یک زینک) استفاده شود. این روش، علاوه بر صرفه جویی اقتصادی، به حفظ انسجام و زیبایی بصری بسته بندی نیز کمک می کند.
در طراحی تیوپ کرم، برای استفاده از طلاکوب به روش سرد، از عناصری که در هر دو تیوپ تکرار می شدند استفاده کردیم. این انتخاب هوشمندانه، نه تنها پیچیدگی فرآیند تولید را کاهش می دهد، بلکه به حفظ هویت بصری و یکپارچگی بسته بندی نیز کمک می کند.

با توجه به موارد ذکر شده، می توان گفت که ایده ی طراحی جعبه و تیوپ کرم آبرسان و جوانساز آواطب، ایده ای موفق و کارآمد بوده است.

پست های اخیر

Baly Agency

Baly Agency

آژانس بالی جای است که خلاقیت و عملکرد ارتباط مستقیم با یکدیگر دارند و این امر حرکت روبه جلو دارد. حوزه فعالیت ما در حیطه طراحی بسته بندی، طراحی هویت بصری برند، طراحی وبسایت و تولید انیمیشن است.

تمام پست ها

2 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed