بسته بندی زارا با قابلیت شارژ مجدد محصول و دوستدار طبیعت !

ZARA SKIN، برند خلاق مراقبت از پوست، با الهام از زیبایی‌شناسی کاملاً حرفه‌ای و پیچیده خط آرایش خود، مجموعه جدیدی از محصولات مراقبت از پوست قابل شارژ را معرفی می‌کند. این مجموعه با در نظر گرفتن مصرف‌کننده هوشمند و مسئولِ محیط زیست قرن 21 طراحی شده است.

عنوان ها

بسته بندی پایدار و قابل شارژ برند زارا

مجموعه شامل شش محصول اساسی مراقبت از پوست است:

• شستشوی صورت برای نرمی و شادابی پوست
• پاک‌کننده ملایم برای بازسازی پوست
• مرطوب‌کننده عمیق غنی شده با اسید هیالورونیک
• سرم رتینول برای درخشش پوست
• کرم چشم حاوی کافئین برای احیای نگاه

طراحی بسته ‌بندی محصولات زارا

طراحی بسته ‌بندی از هویت بصری برند، به ویژه خط آرایش شاخص آن که توسط استودیو بارون و بارون طراحی شده، الهام گرفته است. نتیجه، مجموعه‌ای شیک از ظروف شیب‌دار است که مینیمالیسم را منعکس می‌کند و یادآور زاویه منحصر به فرد حرف “Z” در لوگوی ZARA است.

رنگ‌ها

رنگ‌های پُرکننده بسته بندی قابل شارژ برند زارا، الهام‌گرفته از طبیعت، طیف رنگی زمینی ملایم تا خنثی آرام را شامل می‌شود. این رنگ‌ها نه تنها به هر محصول زیبایی بصری می‌بخشند، بلکه نمایانگر تعهد به پایداری و همسو با سبک کم‌کلام برند هستند.

موادها

این مجموعه دو ماده نوآورانه را معرفی می‌کند:

آلومینیوم لاک سفید: این ماده زیبایی را به ارمغان می‌آورد و امکان استفاده نامحدود را فراهم می‌کند و به این ترتیب تأثیرات زیست‌محیطی را به حداقل می‌رساند.
Bio-PE: این ماده کاملاً قابل بازیافت، نشان‌دهنده تعهد ZARA به کاهش ضایعات پلاستیکی و ترویج فرهنگ زیبایی مسئولانه است.

بسته ‌بندی خارجی

بسته ‌بندی خارجی از پنبه و قارچ ساخته شده که نشان‌دهنده تعهد به نوآوری مواد برای راه‌حل‌های بسته ‌بندی پایدار یا دوستدار طبیعت است. این ماده بدون پلاستیک، بدون مواد شیمیایی، قابل تجزیه، قابل بازیافت و مقاوم در برابر آب است.
نوار کاغذی بازیافتی که با رنگ پُرکننده داخلی هماهنگ شده است، نه تنها جزئیاتی زیبا است، بلکه نمایانگر رویکرد جامع برند به مسئولیت زیست‌محیطی نیز می‌باشد.

طراحی کاربرپسند

هر عنصر با هدف بهینه‌سازی استفاده و راحتی برای کاربر طراحی شده است. این استراتژی نشان‌دهنده تعهد برند به کاهش اثرات زیست‌محیطی و افزایش طول عمر محصول به روشی پایدار است.

نتیجه گیری

در این مقاله از آژانس دیزاین بالی قصد داشتیم بگوییم، مجموعه بسته ‌بندی پایدار و قابل شارژ ZARA SKIN، تعهد این برند به زیبایی مسئولانه و پایدار را به نمایش می‌گذارد. این مجموعه با طراحی زیبا، مواد نوآورانه و تمرکز بر استفاده‌پذیری، الگویی نوین در صنعت مراقبت از پوست ارائه می‌دهد.

پست های اخیر

Baly Agency

Baly Agency

آژانس بالی جای است که خلاقیت و عملکرد ارتباط مستقیم با یکدیگر دارند و این امر حرکت روبه جلو دارد. حوزه فعالیت ما در حیطه طراحی بسته بندی، طراحی هویت بصری برند، طراحی وبسایت و تولید انیمیشن تبلیغاتی است.

تمام پست ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed